Städprodukter - För en enklare vardag!

🚚Frakt från 49 kr | Fri frakt vid köp över 600 kr📦

Köpvillkor

PRISER OCH BETALNING

Varje vara anges med pris inklusive moms. I ”kassan” kan du se det totala priset inklusive alla avgifter, moms och betalning. Betalningsvillkor finns angiven i kundvagnen beroende av valt betalningssätt.

Fraktkostnaden finns angiven i kundvagnen beroende av beställningens totala vikt.

Reklamation

Reklamationsrätten täcker varor som är felaktiga enligt gällande konsumentskyddslagstiftning.
Kund som önskar göra reklamation gällande fel i beställd vara ska kontakta säljaren så snart som möjligt efter att felet upptäckts via de kontaktuppgifter som anges på webbplatsen. Reklamationer som görs inom två månader från det att kunden upptäckt
felet anses alltid ha lämnats i rätt tid. Kunden har 3 års reklamationsrätt på varor inköpta på webbplatsen.
Säljaren står för returfrakten för godkända reklamationer.

När reklamerad vara returnerats och reklamationen godkänts kommer säljaren att kompensera kunden i enlighet med gällande konsumentskyddslagstiftning. Säljaren strävar efter att detta ska ske inom 5 dagar från det att säljaren mottagit reklamationen. Säljaren förbehåller sig rätten att neka en reklamation om det visar sig att varan inte är felaktig enligt gällande konsumentskyddslagstiftning. Vid reklamationer följer säljaren riktlinjer från Allmänna Reklamationsnämnden eller motsvarande nämnder i andra europeiska länder, se www.arn.se. Mer information finns på www.konsumentverket.se.
Vid eventuella tvister åberopas svensk lagstiftning och eventuella tvister hanteras i svensk domstol.

Vid mottagen defekt eller felaktig vara där kund önskar ny ersättningsvara, kommer säljaren att skicka ut ersättningsvaran.

Leverans

Om varan skadas under transporten är säljaren ansvarig. Du som kund skall meddela Nathli´s home AB så snart som möjligt om du hittat en skada, vi rekommenderar därför att du tar bort ytteremballage och inspekterar dina varor i anslutning till att du mottar dem.

Meddelande om skada måste vara Nathli´s home AB tillhanda så snart som möjligt, eller inom skälig tid om du varit förhindrad att påtala felet vid leverans. Nathli´s home AB ansvarar inte över att transportbolag slarvar bort paket. Nathli´s home AB förbehåller sig rätt att debitera dig för paket som inte hämtas upp eller som inte tas emot för samtliga kostnader som uppstår i samband med sådan retur, för närvarande 180 kr. Dessa avgifter debiteras separat via faktura, alternativt om betalning direkt via swish om så önskas av dig som kund.

Nathli´s home AB levererar sina produkter inom hela landet och internationellt, vid internationella beställningar kontakta oss för beställning, frakt och leveransinformation.

Ombud
Leverans vid mindre beställningar, t.ex. enstaka mirakeltrasor och fogborste sker med Postnord, övrigt levereras med DHL.
Du kan också välja att hämta ut ditt paket i vårt lager i Södertälje (Stockholms län) se nedan vad som krävs för att välja detta alternativ i kassan.

Leveranstid
Paket skickas inom 2-3 arbetsdagar efter inkommen beställning. Normal leveranstid är vanligtvis 2-5 arbetsdagar.
Vi tar inte ansvar för fraktbolagens slarv.

Vad kostar frakten?

Nathli´s home AB har olika fraktkostnader beroende på vilken vikt paketet har.
Vi har i dagsläget två olika fraktklasser, Fraktklass A gäller för lättare paket som t.ex ordrar med endast Mirakeltrasor, Fraktklass B gäller för alla ordrar med rengäringsmedel, frakten justeras automatiskt i kassan, se även längre ned för vad som gäller vid fri frakt.

Fraktklass A – 49 kr
Fraktklass B – 79 kr

Fri frakt gäller endast
– Om du hämtar ditt paket i vårt lager i Södertälje och väljer den metoden i kassan.
– Om du gör köp över 600 kr och väljer det i kassan.

Vid beställningar från utlandet gäller andra fraktpriser. Maila och skicka en förfrågan för att få veta vad just ditt paket kommer att kosta.

Ångerrätt

Vid köp av varor på webbplatsen gäller alltid 14 dagars ångerrätt i enlighet med gällande konsumentskyddslagstiftning. Detta innebär att kunden har rätt att ångra sitt köp genom att meddela detta inom 14 dagar från det att kunden eller kundens ombud tagit emot den beställda varan (ångerfristen). Notera att det är köparen som står för returfrakten.  Ångerrätten gäller inte på en produkt med bruten försegling.

Övrigt

Vi förbehåller oss rätten att ändra i våra köpvillkor utan att behöva meddela detta, köpvillkoren som fanns vid ditt köp är det som gäller för det tillfället.

Säljande företag

Nathlis home AB
Brita Wattrangs gata 21
152 59 Södertälje
Stockholms län, Sverige

Kontakt sker via mail till kontakt@nathlishome.se
Kontaktperson Nathalie Barpetrus, VD och ägare

Integritetspolicy

Kontakta oss